En helt slut Mikaela!

Dålig uppdatering dom här senaste dagarna. Men det har varit fullt upp hela tiden. Stack ut på bargatan i Tisdag, firade min födelsedag. Det var sjukt roligt ute, så jag är verkligen nöjd. Dagen efter var jag rätt så seg, trött och sliten. Låg hemma och myste hela dagen, kollade på lite serier och sov. 

Igår kväll hade vi teamkväll, vi gick ut och åt, Det var också, sjukt roligt! Efter de kom man hem , sov i 3 timmar. Lyckades att ta sig upp och åkte iväg på en fisketur med norskan och danskan, vilket var en trevlig tur ändå, men jag har varit så otroligt trött. 

Nu ligger jag bara och myser på här för fullt, ikväll får jag sova ut, ikväll ska jag lägga mig i tid. 

Apollo - Teamet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0