Kina var underbart!

Det var verkligen över mina förväntningar.
  • Vandrat på den kinesiska muren!
  • Besökt himmelska fridens torg!
  • Shopping och prutning i massor, jag är bäst på att pruta!
  • Ätit kinesisk mat!
  • Åt en lång taxiresa till fågelboet, vilket var otroligt trevligt!
  • Kollat på enorma skyskrapor i shanghai!
  • Vandrat i gula bergen!
  • Skrattat så att jag har fått ont i magen, bl.a åt panama!
Det här är lite om vad vi har varit med om på resan till kina och det är FABOLOUS!

Det blev ett tårfyllt farväl när gruppen delades och hälften av oss åkte hem lite tidigare.
Jag brukar inte gråta, men nu kunde jag inte hålla tårarna inne.
Jag kommer verkligen sakna er klassen! Ni har varit den bästa klass jag någonsin haft.
Men vi kommer väl ändå allitd att vara rese 4?!
Självklart kommer jag sakna allt vi varit med om i skolan också, och lägenheten. Festerna som varit i den lägenheten och allt annat som vi har gjort i lägenheten.. Men livet måste gå vidare!

Justja, jag är ju färdigutbildad reseproducent nu.


Himmelska fridens torg.
Jag lovar att visa er fler bilder från Kina lite senare.

p.s Sol idag var underbart, jag blev lite rosig om kinderna allt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0