Förlåt älskade blogg!

För att jag har varit en så otroligt dålig människa och inte uppdaterat dig.
I helgen var jag ju som sagt hemma i mitt älskade Östersund och i lördags så blev det fest, vilken förfest vi drog till med då! Alla hade så förbaskat roligt på den förfesten så det var en legendarisk kväll. Det var jag, Måd, Erika, Alle och Andrej!

Nu är jag back on track igen i Stockholm och idag har jag haft fullt upp kan man säga. Först var jag på möte med guideningen, gick igenom turen. Efter det så åkte jag iväg på intervju för ett företag som heter Event sales sweden, det är bara över sommaren som jag tänker vara där eftersom jag behöver något nu under sommaren. Dom sa ju med en gång att jag fick vara där.

Jo just de, kändiskåta Mikaela var i farten idag igen. Hon såg nämligen han som spelar ARN, han var ute och gick med sin hund i gamla stan och gick förbi när vi höll på att gå igenom turen. Då kommer den lilla vovven fram och nosar på mig så jag får klappa den. Gissa om jag blev lycklig ! :D


Hallå snygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0