Släkten Ingelsson!

Är ju verkligen fööör underbar.

Idag har jag varit och hälsat på min älskade farmor och farfar en sväng med pappa. Bengt, min farbror och min kusin Johan kom också dit en sväng. Då hände det en väldigt rolig sak måste jag säga.

Farmor och farfar har lånat 2 st sagan om ringen filmer. Johan frågar dom om dom har sett klart på filmerna och då säger farmor att dom har sett 2 och ½ film... Hur kommer det sig är frågan? Så berättar hon att det finns ju två skivor i varje fodral och då säger Johan att det är ju bara ena som är filmen! Då har dom suttit och kollat på extramaterialet också och inte märkt det! :D Guuuud vad jag skrattade!


I brist på bilder så bjuder jag på denna, tagen i Tunisien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0