Imorgon är det dags för huvudstaden!

Jag och Reisa tar en liten tripp neröver, åker hem på söndag. Vi ska förhoppningsvis hälsa på vår kommande LIA-plats men annars så tänker vi gå runt lite i huvudstaden och hälsa på lite företag och kolla om det tar emot praktikanter då vi ändå är där nere. Sedan blir det väl kanske lite shopping, biobesök och en utgång också? :) Vi får la se, men det är bara dags och packa den lilla väskan och göra sig i ordning. ;)

Det är lite mycket just nu, saker som ska fixas hemma, plugg i skolan och ja.. lite sånt!
Men det här är inget deppinlägg, nu fortsätter jag med skolan som jag faktiskt är i nu.


Bjuder på en bild på mig själv från sthlm/riga-resan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0