Första skoldagn efter praktik + lov!

Det var roligt ändå och träffa lite folk igen, även om halva klassen var borta på sina egna håll.

Idag är jag en trött liten tjej, jag sov inge bra i natt och har inte gjort på några nätter. Jag har inte varit trött! Men idag är jag garanterat trött och ska lägga mig i tid ikväll, ska dricka lite kamomill-té också innan läggdags.

Nu ska jag fortsätta med mitt här innan det är dags för sängen! ;)


Förresten är det mysigt och vara tillbaka på barken igen också, hos mina 2 sambos!

Kommentarer
Postat av: Torsteinelida

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-05-23 @ 12:59:25
URL: http://torsteinelida.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0