Världens bästa resa!

Jag är kär, jag är total förälskad. Jag älskar Palma de Mallorca!
Jag ska berätta mer om resan i morgon eller så, jag lovar!

Tänkte mest bara visa att jag lever.

Men en sak som jag glömt och sagt, det är att samma dag som vi stack utomlands så fick jag erbjudande från Apollo om en ledig plats på Kos nere i Grekland. Sagt och gjort, jag tackade ja och jag ska ner dit på fredag. Jag är sjukt nervös, jag ska äntligen få bli reseledare! Jag ska stanna där i två månader ungefär och hjälpa till och stänga ner. 

Det här kan vara resans mest klockrenaste bild!
Jag träffade nämligen på Bingo Rimér inne på grabbarna grus beach club!
NÖJD TJEJ!

Lovar att visa fler bilder och större bild på den där.
Nu ska jag ta och hoppa i säng, först smörja in mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0