0709-0809-2010

Hej, här kommer ett litet hallå från en nybliven 20-åring, det känns helt okej nu faktiskt! Jag tror att jag har börjat vänja mig. Jag har inte gjort min debut på systembolaget än, men det kommer till helgen. Jag kände att jag inte riktigt ville göra det såhär första dagen. Dagen igår var lugn och skön, precis som jag ville ha det! Jag längtar bara efter min lilla ''bäbis'' min iphone 4 så att säga. Den kommer till helgen och är väldigt efterlängtad!

Jag måste även tacka alla för alla gratulationer som jag har fått, ni är så otroligt söta! <3

Idag har vi haft uppguidning i björnparken, jag fick prata om själva djurparken och inte om något djur. Vilket jag tyckte var otroligt skönt och tyckte att det gick helt okej. Jag får höra i morgon, men jag hoppas det gick bra. Fick även svara på någon fråga som en random person kom och frågade. Han undrade om han kunde gå runt på någotvis och jag gav han ju en väldigt bra förklaring ändå måste jag säga, haha. ;)

men nog från mig, nu måste jag stöka på vidare!


Vaknade till sång och frukost på sängen av sambosarna.
Fick senare en chips-påse + lite choklad! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0