Reseledarna fortsätter äventyret!

Jajjemen, äventyret fortsätter här i Tunisien. Jag kan inte låta bli och jag kan inte förklara hur roligt vi har det. Det är grymt roligt och dom är så snälla allihopa (här på kontoret) åtminstone nästan alla.. ;)

Idag och igår var vi lediga, sköönt! Men vädret är som sagt inte det bästa.. mulet men ändå varmt så ingen solning här inte. Men vad gör det om 100 år? ;)

Just nu sitter vi på kontoret
och bara tar de lugnt, ska försöka boka en biljett hem så vi tar oss hem till Sverige i December och sedan fixa lite med vår LIA pärm.

Jag kan som sagt inte skriva allt som händer, jag skriver ihop en text när jag kommit hem istället om vad vi har fått varit med om här nere. Men jag kan berätta det att vi har i princip fått varit med på alla utflykter nu. Förutom Sahara och Al zahra. Men det ska vi få vara med på till veckan och det längtar vi till! :)


Jag är snäll och bjussar på en bild, på en palm såklart! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0