Hemresan från Tunisien!

..Kommer att ske den 24e december, på självaste julafton! Ja jag vet, men jag får i alla fall vakna upp här i värmen och säga god jul till min älskade my dear och det gillar vi. Hon och jag ska i alla fall köpa en julklapp åt varandra här nere i Tunisien så det är bara och gilla läget. Mamma och pappa kommer att stå och vänta på mig på arlanda när vi landar och det ska bli så himla roligt och se dom redan på flygplatsen!

Sedan så är Detur så snälla och bjussar oss på flygbiljetten hem, dom är så snälla här mot oss!

Annars rullar allt på fint här nere, vi stökar på med vårat reselederi och idag har vi ett besök på kontoret och ska fixa lite här.

Åh, jag önskar att jag orkade berätta allt för er. Men det är så mycket och jag är en lat tjej och har inte tillgång till datorn så mycket. Skulle jag skriva och berätta om allting i ett inlägg här så skulle nog ni tröttna fort och inte orka läsa allt som jag berättar om så jag berättar när jag kommer hem. :)

Ha det bra så länge!


Fin utsikt va? :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tycker att du ska berätta mer! Det är ju superspännande! Kul att se att ni har det bra. Puss&kram

2010-11-19 @ 09:25:57
URL: http://fridafridolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0