Det bästa jag vet!

..Är ju att resa!

Jag har aldrig rest såhär mycket som jag har gjort hittills i år och det är ju helt underbart!

2010
  • Sälen - Tandådalen över en helg!
  • Stockholm - Tallin!
  • Göteborg - Turmässan!
  • Stockholm - Lady gaga!
Kommande resor i år;
  • Gotland - Blir det nog i sommar!
  • Utomlands - i sommar? Det är ett stort frågetecken?
  • Turkiet - 10 veckor - Praktik - Börjar i Oktober med min sambo Elin!
Dessutom i slutet på 2009 så var jag ju till Ayia Napa i två veckor, världens bästa ayia napa och flyttade till Orsa. Så jag har ju också rest lite hit och dit mellan Orsa/Östersund.


Sälen


Stockholm-Tallin


Göteborg - Turmässan - Trädgårn!


Stockholm - Lady gaga!


Cypern - Ayia Napa!


Orsa!

Kommentarer
Postat av: piotr

åhhh tandådalen my piotr =)

2010-05-16 @ 10:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0