I natt så sov jag!

..I en nybäddad säng, jag älskar att sova i nybäddade sängar. Jag sover så otroligt mycket bättre när sängen är nybäddad och det luktar så himla gott av lakanen och allt känns så rent och fräscht.

Idag ska jag börja packa lite och dona på så det inte blir så jäkla stressigt, måste ju bränna en skiva och lite sånt också. Sedan ska jag försöka ta mig upp till mormor för ett litet besök, men vi får se om jag hinner mer det. Annars så får jag ta och gå upp till henne i morgon istället. Ikväll ska jag i alla fall träffa Tildis!


Nu ska jag äta något och sedan ta mig en duuusch!


Det syns inte men det är palmer, strand och vatten på mitt påslakan! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0