Gotland - 2010!

Jag tänkte att jag skulle berätta hur jag hade det på Gotland och visa ett fåtal väldigt fåtal bilder.

Dag 1, Onsdag; Sola och på kvällen utgång, först verandan och sedan Gute. Vi var även på förfest och där var bl.a Marmeladorkestern, Michael Michailoff och på verandan träffade ju jag som sagt Eric Gadd.

Dag 2, Torsdag; Sola på tofta igen, jag älskar den stranden! På kvällen så tog vi det lugnt och la oss ganska tidigt, vi var väldigt trötta.

Dag 3, Fredag; Sola på tofta återigen och på kvällen utgång, förfest hemma hos Cornelia i hennes place som dom hyr där just nu och där efter Gute.

Dag 4, Lördag; Åska och regn hela dagen med strömavbrott, så vi latade oss heela dagen, väldigt skönt! Klockan 00.50 så gick färjan hem till nynäshamn och vi bilade till moster där ifrån för att spendera natten där. 

Dag 5, Söndag; Dags att ta sig ut till Arlanda, jag tog flyget hem till Östersund och Ninni åkte till Tunisia.














Äh, vafan jag orkar inge mer. Men kommer att komma upp betydligt mer bilder på facebook när jag har den orken i mig att göra det i alla fall. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0