Torsdag, redan?

Ja, tänk vad veckorna rullar iväg. Men nu måste jag faktiskt få klaga lite här och det är inge mindre än på kylan som jag tänker klaga på. Det har faktiskt varit riktigt kallt alldeles för länge nu och man kan inte göra de saker som man vill när det är såhär kallt. Bilarna och det fungerar ju inte som det ska och det är inte alls bra och fara ut och köra så mycket när det är såhär kallt.

Jag ber för att de ska bli varmare dom här två dagarna framöver, i alla fall på lördagen så jag kan ta mig hem med bussen precis som jag vill. Snälla, gör så att bussen går och att jag tar mig hem när jag vill!


En lite gladare tjej i inte allt för kallt vinterland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0