Ingen bra natt!

Inatt har jag inte alls sovit bra. Jag var inge trött när jag skulle gå och lägga mig och somnade inte först jättesent och där efter så har jag vaknat MINST en gång i timmen och inte vetat vart jag skulle tagit mig till. Men ändå så känner jag mig inte så fruktansvärt trött. Kroppen känns lite efter och tröttheten kommer väl senare skulle jag tro.

Men nu ska jag göra mig klar lite mer för jag ska nämligen ut på äventyr med min fader om ett litet tag. Vi ska ut och köra lite bil och åka förbi farmor och farfar.

Ungefär såhär kommer de väl sluta, haha!


Kommentarer
Postat av: amanda

gud vad jobbigt, själv sov jag nästan hela dagen igår

2010-01-03 @ 12:19:34
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0