Denna underbara torsdagkväll!

Jag tänkte att jag skulle ta och skriva av mig lite här. Det är såhär att dom senaste nätterna så har inte hat sovit något vidare bra. Jag vetinte riktigt vad de kan bero på, om jag har vänt på dygnet för mycket eller vad det nu kan vara. Men när jag väl bestämmer mig för att lägga mig i sängen så kan jag inte somna, då börjar tankarna varandra iväg och jag kan inte somna p.g.a det. Men jag somnar ju till slut vilket är bra.

Därför tycker jag att det ska bli skönt att få åka hem till Orsa nu igen efter tre veckor. Då kanske det blir bra och jag kan sova ordentligt på nätterna. Tror att de ligger lite i att jag ska hem snart och att jag mest går runt och väntar på det att jag inte kan sova ordentligt heller.

Men självfallet så kommer jag att sakna min säng det är inte de som är problemet! ;) Det är jag som är problemet, jag som gör fel och lägger mig för sent och inte kan somna och då vandrar tankarna på.

Och ni som inte vet så åker jag hem till Orsa igen på lördag med bussen som går 07.00 på morgonen! :-)

Puss till er sötnosar där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0