En ledig måndag!

Och vad har jag haft för mig idag då? Stökat på lite här hemma och duro kom på besök innan jag skulle bege mig iväg till körskolan för en liten teorilektion med Laurs och Hillevi. Efter de stack jag hem och pratade lite med min sambo och vi över till grannen och pladdrade på ett bra tag där och nu ikväll.. jaa, stökat på och jag har nyss diskat undan disken. :P

Jag har ialla fall kommit på att jag verkligen ska ta tag i körkortet nu och köra hårt på teorin och verkligen satsa fullt ut och även att jag är otroligt sugen på att klämma in lite träning också. Kanske börja med de nästa vecka? Sjukt sugen på att börja och därför beställa lite träningskläder på de oxå.


Ohja, om någon undrar. Det är ifrån blondinbellas kollektion och jag älskar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0