En dålig dag!

Den började med en mardröm, fortsatte med att jag glömde plånboken hemma.. dagen fortsatte och fortsatte. Jag kände mig inte alls på hugget och ja, jag tänker inte ens skriva. Den slutade i alla fall med en halvdålig körlektion. Men det är väl bara att öva på så kommer jag väl att klara det till slut jag med, alla har väl dåliga dagar ibland antar jag. Jag kommer att klara det, jag måste klara det!

Bara för de så kan jag faktiskt ta och berätta om min mardröm som jag hade inatt. Det var såhär att jag och min kille, ja jag hade en kille då i drömmen och var några år äldre också dessutom. Vi låg och sov i vårat sovrum, men plötsligt så vaknar jag av att min bäbis ligger och skriker. Jag hörefter och hör att det är någon annan som är i rummet med mitt barn och försöker därför väcka min kille och hör sedan hur mannen i det andra rummet som är med mitt barn smiskar mitt barn. Efter det så vaknar jag och är ganska uppriven och drar täcket upp till ögonen, jag tror aldrig att jag ska kunna somna igen. Men jag lyckas faktiskt somna en liten stund till....

Bara för att markera hur jag känner det idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0