Det är bara en vecka kvar nu!

..Här i Tunisien, det är helt galet alltså!

Jag har sådan shoppingabstinens, kikade nyss på en hemsida och jag hittade direkt någonting som jag ville ha, såklart var den redan slutsåld, men det kanske kommer in igen? ;)

Idag har jag och Elin
varit lediga och vi har varit ute på lite äventyr. Vi har varit till en liten botanisk trädgård som finns här, i Port el kantaoui! Det var trevligt och nu sitter jag på grannhotellet och det är så roligt. Man möter alltid på någon igenkänd människa som man kan småprata lite med. ;)

Visste ni förresten att här i Tunisien kan man köra bil när man har druckit?
-
Skulle polisen stoppa er så gäller det bara och muta honom/henne med några dinarer så kan ni köra vidare!



Vila lite mellan hotellbesöken! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0