Dan före dan före dopparedan!

Idag är det sista jobbdagen här nere i Tunisien, för Detur. Vi sitter på kontoret just nu och är helt ensamma, vi svarar i telefonen och försöker hjälpa kunderna så gått som det går när det kommer någon hit, om det kommer någon hit vill säga. Men jag måste säga att vi är otroligt duktiga! ;)

I morgon är det sista dagen här i Tunisien. Som sagt så åker vi här ifrån på natten, det är redan julafton då eftersom klockan är efter 12 så att säga! Så jag kommer nog inte skriva något mer här nu först jag är hemma i Sverige igen.

Därför vill jag passa på och säga ett stort TACK till alla på Detur och självklart till Tunisien också! Det var varit otroligt roligt, bland det bästa som jag någonsin har gjort!

Nu ska jag passa på och njuta det sista av Tunisien!
Jag lovar att jag kommer berätta mer om allt när jag har kmmmit hem igen!



Så himla fint, fina Tunisien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0