Över en vecka sedan sist!

Men jag har verkligen inte haft tid att skriva här sedan jag kom hem ifrån Rhodos. I torsdags så var jag tvungen och packa om och träffa en del folk och igår så for jag till Orsa igen, så nu bor jag återigen i Orsa. Vilket ändå känns mycket bra måste jag säga. Men kommer sakna mina söta flickor där hemma! <3

Rhodos var i alla fall helt galet, träffade hur mycket folk som helst. Malmöbrudar, Ruissabrudar, stockholmare i mängder, danskar och ja.. greker också dådå! ;) Jag tänkte att jag kunde visa bilder lite senare. Men jag tänkte att jag kunde dra ihop en liten sammanfattning.

  • Min kamera försvann :(
  • Bargatan och ladies night, galet!
  • drinkar, drinkar och shots!
  • En kille blev slagen på örat och jag fick en lite smäll av det.
  • Jag fick 50 euro + en ros ;)
  • Jag fick en ros till!
  • Sola!
Äh, det där fungerade inte särskilt bra. Jag kan berätta mer om resan senare när jag orkar och när jag lägger upp alla bilderna. Det blir någon dag här framöver skulle jag tro. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0