Gårdagen + dagens planer!

Igår så stack jag till skolan en sväng med sambosarna och lite mer folk ifrån klassen. Vi skulle försöka göra någon nytta men det gick verkligen mindre bra. Efter ett tag drog vi ett litet gäng in till Mora för och käka lite lunch och visst fan blev det lite shopping också, ajaj. ;)

Sedan stökade man på här hemma och vid sjutiden så stack vi ett gäng ner till campingen för att ta någon cider och umgås lite med några från klassen, vilket var mycket trevligt. Men sedan kom alla mördarmygg och man vill inte stanna kvar där. Blev uppringda och gick iväg till campus istället där det var en del folk och lite skidare som anlänt. Mina älskade flickor badade badtunna med dom men jag hoppade över det, men det gick bra ändå. ;)

Ikväll vankas det tydligen fest igen, det märks att man är tillbaka i Orsa igen och livet här! ;)


Bjuder på en partybild från Rhodos då jag har brist på bilder! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0