Ayia Napa Resan

Jag har ju helt glömt bort att berätta om ayia napa resan för er. Så jag tänkte slänga ihop lite för er nu och berätta om hur resan var i stort sett. Det blev en hel del skratt, lite tårar, lite små tjaffs men ändå så satans mycket roligt som hände. Vi träffade otroligt många människor, helt underbara människor.

Vi träffade människor från skåne, norge, sundsvall och även ifrån göteborg. Man kan säga att vi träffade folk från lite var stans vi träffade också lite folk som var ifrån luleå. Vi festade, sov, solade, badade, gick på efterfest och mycket mer. Vi gjorde allt vad en resa ska innehålla kan man väl säga, vi var också iväg på ett vattenland.

Jag ville inte åka hem där ifrån! Det var faktiskt det bästa resmålet som jag har varit på. Världens finaste sandstrand har jag sett, den finns i nissibeach. Vattnet var så klart och gud så underbart fint det var där. Jag älskade värmen, festerna, palmerna och framför allt ayia napa! Jag åker mycket mer än gärna tillbaka till detta charterparadis och prova på ännu mer roligare saker och framför allt lite annat också som vi inte riktigt hann med denna gång. Jag trivdes så otroligt bra där borta, Cypern - Ayia Napa - Mitt paradis här på jorden!










Fler bilder bjuder jag på vid senare tillfälle, dags för mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0