Vilken helg!

Ohja, vilken helg säger jag bara. Fest i fredags och fest igår i fredags så var de toga party som spårade ut lite grann vilket inte var lika roligt. Drog i alla fall på efterfest och det var väl inte något vidare röj där eller men ganska skönt med andra ord. Igår så drog vi till Mora och wasastugan de var faktiskt kul där. Tog taxi tillbaka hem och hamnade vid campus. Men de var riktigt roligt på wasastugan faktiskt vi behövde prova på något nytt.

Egentligen så vill jag bara få skriva av mig lite, skrika ut i detta inlägg. Men jag tror inte att ni skulle tycka att det skulle vara något roligt att läsa om så jag tänker inte göra det. Sedan så var de ändå inge viktigt ! ;)


Jag bjuder på en gammal partybild på mig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0