Måndag morgon!

God morgorn, idag är jag uppe i väldigt god tid. Jag sitter nu här och är nyduschad och faktiskt påklädd också. Jag skulle kolla på en sak via internet och det hade gått för sig så nu är jag glad. Dagen kunde inte ha börjat bättre så vi får hoppas på att den fortsätter bra nu också.

Inatt så drömde jag en väldigt härlig dröm,
jag drömde att jag åkte tillbaka till ayia napa. Vi hade precis kommit fram till hotellet och skulle göra oss hemmastadda även om det var dåligt väder så var det härligt att åka utomlands igen och vara tillbaka där. Någonting måste det väl ändå betyda. Jag älskar att drömma härliga drömmar!

Nej, nu är det dags att fixa resten innan det bär av till skolan. tjohej!

Mitt paradis


Kommentarer
Postat av: erika

Hihi, Rhodos ;) <3

2009-10-26 @ 11:27:15
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0