Jag/vi har fått en idé!

Jag & sambon har nämligen börjat smida lite planer inför den andra LIA:n som vi ska ha om ungefär ett år. Då vill vi åka utomlands och prova på lite reseledarjobb/hotell/resebyrå utomlands det vore kanon kul. I ungefär 3 veckor eller någonting sånt där och sedan hem till sverige igen och göra någonting annat roligt. Det ska vi verkligen se till att ta tag i och det skulle verkligen vara hur kul som helst. Vi ska, vi ska, vi ska, vi ska!

Ikväll var jag ute och gick en sväng med nina också, skönt med lite friskluft eftersom jag inte var på bra humör. Vilket jag inte riktigt är nu heller måste jag erkänna.
Någon som har tips på en bra dator?

LIA utomlands, hell yeah!


Kommentarer
Postat av: KorvLisa

Ååh ! Ta med mig !

2009-10-13 @ 22:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0