Dagen har susat förbi!

Gud vad dagen har gått fort men sovit hur har man gjort vilket behövdes. Pappa har varit förbi och hämtat min scott-cykel så nu har jag ingen igen, haha. Eller jo, hemma i östersund står den. Jag tyckte nämligen att det var väldigt onödigt att ha två cyklar här nere så han fick ta hem den. Trevligt var det och säga hej till honom också. Annars har jag varit förbi körskolan och fått mitt inlogg så nu är det bara och tuta och köra på med faserna.

Men jag känner mig ändå lite små stressad inom mig. Det känns som att jag har för mycket att göra hela tiden vilket jag inte riktigt är så van vid och det gör hela mit lite små stressad och jag vill bara lugna ner mig lite och känna att jag har allt under kontroll. Men samtidigt så vore de ju trist och inte göra någonting ;)

Förra helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0