091006

Resten av denna vecka så har vi bara halvklass och det tycker jag är väldigt skönt för det känns mycket bättre att prata inför alla då. Talet idag gick bättre än jag trodde och det var inte alls lika hemskt och se sig själv på film som jag heller trodde. Jag såg mindre nervös ut än vad jag kände mig och jag fick ändå ganska bra feedback inte så mycket att tänka på helt enkelt.

Jag har väl en del egna mål själv som jag vill bli bättre på så vi får väl se hur jag lyckas med de efter den här veckan. Men det har trots de varit en bra dag, gått till orsabostäder och sagt till om värmen också har jag gjort och de kommer dom att fixa så snart som möjligt. Nu ska jag fortsätta med mitt så får ni ha det så bra så länge! ;)

Jo, förresten såhär ser jag ut i håret.
Ingen större skillnad, men de får heta DUGA! ;D
Utväxten är nog bättre och det är ju bra i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0