Fredag igen!

Veckorna bara rullar iväg känner jag och dannemannen har tur och får åka till varmare breddgrader idag, ja vi är väldigt avundsjuka!

Idag är vi lediga och jag har precis raderat min metroblogg då jag inte orkar ha två bloggar och tänker därför börja ta upp mer inom resor och turism på denna blogg istället samtidigt som jag bloggar om allting annat som vanligt som kretsar runt i mitt liv.

Lite senare ska jag försöka gå iväg till körskolan och ikväll ska vi (jag & sambon) kika förbi hos en klasskompis ingen mindre än självaste Reisa Duro. Det är tur att jag har lite inplanerat för annars blir jag så rastlös! ;)

Sitter just nu och lyssnar på denna låt, häärlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0