Sköna söndag!


Från i fredags

Jag gick ut i solen i ett par timmar idag, vilket funkade väl. Skönt när det inte blåste, men det blåste väl ganska mycket ändå om man säger så. Jag hoppas verkligen att det blir varmare snart. Förresten, syns det att jag är lite blondare på bilden? ;) Nu har jag nyss mättat magen och ska bara vänta tills klockan blir sex, då står One tree hill på tur och där efter gossip girl, en perfekt söndag med andra ord. I morgon ska vi åka till Orsa, i morgon ska jag på intervju! Önska mig lycka till, vi åker fem i morgonbitti och det ska faktiskt bli roligt eftersom både farmor,farfar och mamma ska följa med. Så det blir som en liten sällskapsresa över en dag tillsammans, blir roligt att få umgås lite. :) Jag är nog lite nervös!

Kommentarer
Postat av: Stinis

Uhh, vad för intervju?

2009-05-17 @ 19:44:12
URL: http://sharkbait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0