Jag klarade mig igenom dagen!

Nationellt prov i engelska b, kunde dagen börja bättre? Inte direkt va.
Det kändes inte alls bra.. men men, nu är det ju ialla fall gjort.
Ner på skolan och jobbade på som vanligt och är det lite mycket vi har nu? Även fast det börjar ta slut nu. Men nu sitter jag här hemma och njuuuter, jag ska invänta pappa för vi ska ut och köra en sväng, de ser jag fram emot. Sedan ska jag bara vara hemma ikväll, för en gångsskull och plugga lite. Måste få bort lite plugg så jag kan njuta ännu mer och kanske fullt ut nu framöver här. Nästa helg blir det fest igen, då kör vi igång på allvar tycker jag, bäst och njuta nu.
 Party on!


Dags att ladda upp inför den kommande veckan, den är verkligen fullspäckad för mig.

Efter helgen så har jag att förvänta mig detta:
  • Måndag: Körlektion 09.00, redovisning psykologi & muntliga i engelska
  • Tisdag: Prov i affärsturism, ska även försöka gå ut och springa en sväng.
  • Onsdag: Körlektion 11.30, någorlunda lugn dag om de inte behövs plugg.
  • Torsdag: Körlektion 07.30, klar med en svenska uppgift och ska försöka springa igen
  • Fredag: Prov i två kapitel och inlämning av ett nk arbete och kanske fest på kvällen ;)
Jag lite jobb i 4 timmar att vänta mig också.
Sedan är det banne mig dags att VILA!

Förstår ni att jag behöver vila i helgen också? Nåja, ska i alla fall försöka och kombinera med en hel del plugg så jag får det klart . I helgen är jag en duktig flicka och det är väl på tiden de!? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0