I andra hand!

Ojojoj vad fullt upp jag har haft det hela veckan och bloggen måste därför komma i andra hand. Jag har knappt varit hemma någonting alls och det har varit galej hela tiden förutom igår. Då tog jag något glas vin och jag och måd gick ut en sväng och kollade läget en ganska lugn kväll med andra ord. Men de behövdes eftersom vi var så otroligt slitna. Utgång i måndags, tisdag, torsdags och fredags. Så idag blir det en vilodag innan det är dags att köra igång igen. Jag ska berätta om alla dessa fantastiska dagar men de får komma i efterhand. Försöker att leva detta underbara studentliv nu innan det är slut! Tänkte i alla fall bjuda på en härlig låt just nu och vila resten utav dagen. Så sjukt sliten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0