Åre fram och tillbaka!

Åkte ju som sagt hem ifrån åre i måndags, igår åkte vi dit igen med skolan. Vi skulle på studiebesök och det var inte det finaste vädret men ändå inte så ointressant och väldigt godmat så jag ska nog inte klaga så mycket ändå. Men jag har nog aldrig varit åre så ofta som dom här dagarna, haha! Lite små roligt sådär att jag har fått farit fram och tillbaka ;) Igår dog mitt internet och kunde därför inte skriva någonting här, la mig och tittade på sex and the city innan jag bestämde mig för att sova. Idag har jag fått sovit ut på första gången på några dagar kändes bra, men ändå så ställde jag klockan så jag skulle hinna göra någonting annat innan skolan börjar också. Nu blir det frukost!


Sötare tjej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0