Våffeldagen utan våfflor!

Gud vad trött jag är, sitter här och håller på att somna!
Men jag kan inte somna, jag har inte tid med de just nu, får vila lite senare.

Idag har jag fixat ett nytt pass, check!
Bokat tid för fotografering som för övrigt blir den 20e maj kl:
11, check!
Köpt ett par gul jeans för 140:-, snacka om kap! (Jag visar dom lite senare.)

Idag är de ju som sagt våffeldagen, men de blev inga våfflor för mig idag. Var ju inte alls så längsedan de var jag åt våfflor så de gör inte mig så mycket alls de. :) Nej, nu ska jag göra någon nytta innan jag somnar!



Kommentarer
Postat av: Elina

Blev inga våfflor för mig heller:P

2009-03-27 @ 11:51:36
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0