Jordgubbar



Det slank nyss ner lite reklam i brevlådan. Jag och mamma var snabb på att nappa upp de och kolla om de fanns något intressant. Mamma hittar jordgubbar att köpa på Hemköp, då hajjar båda vi till! Det är något som vi verkligen skulle vilja ha nu och som vi båda saknar. Nej, nu är det dags för lite sommar, en varm sommardag med massor av jordgubbar.
Finns de något bättre? Nej, jag tror inte det!
Vi kan ju passa på och drömma oss bort bara för en liten stund, ligga på stranden.. med en drink i handen och höra havet alldeles intill och bara ligga där i solen och njuta.. vad jag önskar att jag var där nu!

Man måste ju få drömma sig bort en liten stund iallafall, men när man tittar ut genom fönstret igen så är de alldeles mulet och de snöar, det är dagens verklighet det.

Kommentarer
Postat av: miss wildchild - blogg om känslor!

ja, jag drömmer också om saommar, eller iaf vår!

2009-03-02 @ 20:02:04
URL: http://misswildchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0