Helg är underbart!

God morgon, hoppas ni har sovit gott!
Det blev en ganska sen kväll för mig igår, gick och la mig vid halv tre.
Erika var här hela kvällen och vi kikade på film, myspys!
Tack för de älskade vännen min! <3
 Vi var inte ute och festade, konstigt va? ;)
Men vi ska ut nästa helg nämligen, de blir kanon.
Får se vad dagen har att erbjuda, ska nog trippa ner på stan en liten sväng och sedan köra lite med min kära fader. Det kan nog behövas och även plugga lite på kvällskvisten som de ser ut som. I morgon kanske jag ska be han vara här ett tag så vi kan göra en fas tillsammans? Jag kan ju alltid fråga, de tyckte jag var en smart idé som jag kom på nu! ;)
Nu är det dags för lite frukost, magen har börjat kurra på mig!


Den här skulle inte sitta fel ;) & såklart  me and raring!

Kommentarer
Postat av: erika

lill mick <3

2009-03-24 @ 10:35:38
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0