En hektisk vecka framför mig!



I morgon börjar de en hektisk vecka, de är sånna här veckor som det är väldigt bra att ha en fickkalender så man verkligen har koll på läget. Det är ju vad jag har och det är verkligen super bra. Jag ser inte fram emot denna vecka!

Måndag: Ingenting, förutom att man måste plugga och hämta ut ett paket.
Tisdag: Inte så mycket där heller, måste väl plugga här med antar jag.
Onsdag: Nationell prov i svenska b, 5 timmars skrivning.
Torsdag: Nationellt prov i svenska b, hålla ett tal och även prov i Nk.
Fredag: Prov i personlig försäljning två kapitel.
Utöver de här så måste jag träna engelska och göra psykologi.

Dags att lägga sig och läsa innan jag ska hälsa på john blund, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0