Då var dagen över

Vilket ändå är rätt skönt, de blev en ganska lång kväll med några timmars syjobb och de tar på krafterna, men allt är i princip klart och de känns jätteskönt. Man kan säga att vi är i stort sett redo för mässan nästa vecka :) Med dom här orden väljer jag att säga godnatt, de blir en tidig morgon i morgon. Ska läsa lite engelska innan bara och tvätta bort sminket så är jag redo för min varma goa säng. I morgon måste det bli mer plugg för mig, de måste, måste, måste!


Titta mitt nya hårband jag köpte igår på H&M för 19,90:-
En söt rosett, kärlek vid första ögonkastet!
Köpte oxå lite annat kraffs, örhängen, hårnålar och fina blommor att ha i håret i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0