Mösspåtagningsbilder

Jag har ju tidigare visat lite bilder från själva programbalen och den var ju hur bra som helst hade verkligen hur kul som helst och bättre blev det ju inte av allt det trevliga sällskapet som jag hade med mig. Vi åt tre rättersmiddag, fick dryck till maten och fick även underhållning. Det som vi hade tur med var att vi fick tre extra drinkbiljetter som vi fick hämta i baren senare då det var dags för mingel och det blev en hel del dans på dansgolvet också. Satt mest ute i minglet och pratade med folk och hade de trevligt men det var så otroligt roligt så.

Men nu tänkte jag ta och visa upp lite bilder från mösspåtagningen som också blev hur rolig som helst! Klassen valde att först träffas en sväng på österäng för att sedan gå tillsammans till skolan och möta upp våran mentor då hon ville ta kort på klassen och seda bege oss in i sporthallen för att mösspåtagningen kunde börja. ''HP3or, tjalalalalaa!!!''

Fick våran fördrink där inne och hänga av oss kläderna innan vi fick gå in i salen. Tog självklart reda på vart vi skulle sitta också och ingen i klassen skulle sitta tillsammans. Jag fick sitta vid ett bort längst närmast scenen som inte alls var bra men jag skulle sitta med bra personer så de skulle funka bra och även Markus skulle sitta vid mig. När föreställningen och allt började och vi skulle äntligen få ta på oss mössorna så smsade min älskade Nina att hennes kavaljer på andra sidan inte hade kommit och ville ha dit mig.

Visst, de kan inte vara så kul för henne så vi bestämde oss för att mötas efter att vi satte på oss mössorna för att kunna byta namnbrickor. Sagt och gjort jag bytte bord till hennes och fick sitta alldeles bredvid henne vilket ändå var bra för jag hade de så roligt och trevligt vid de här bordet också. Nog för att jag inte hade kunnat klaga på bordet jag satt vid innan då men. ;) Hade väldigt trevlig bordskamrater här med! Efter allt ståhej så var det bara att ställa sig på dansgolvet och dansa fullt ös med flickorna och ta våra drinkbiljetter innan vi tog vårt pick och pack och drog till g3 för att avsluta kvällen där. En otroligt bra och rolig kväll!





Älskade hp3b, jag kommer sakna er!








En del av våra bordskamrater




Påväg till g3!
Fler bilder finns att se på min facebook.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0