Lite halvdåligt väder idag!

Knepigt väder som sagt idag och de har väl gjort att man inte har varit på lika bra humör som de restrerande dagar och jag har inte alls haft samma motivation till att skriva något här. Jag försökte tidigare att skriva ett inlägg till min andra blogg mendet bara krånglade för mig så jag gav upp efter mycket om och men. Det hade kunnat bli så bra men icke då. Vad har jag gjort idag då ? Jag gick ut i kanske 3 timmar och försökte sola men de var ju som sagt lite halv knepigt väder men jag satt ute i alla fall och gjorde lite teori också vilket är bra. Där efter gick jag in och gjorde mat och inväntade mamma och nu har jag nyss kikat på film och slumrade till lite. Så jag tänkte nog strax lägga mig ;) Jag behöver en hårinpackning, fet hudsalva och kylbalsam tror jag.. det klias på mig! Nej, i morgon har har riskettan kl: 08.00 på morgonen.


Hittade den här idag också. Den röda ringen är där vi ska bo i ayia napa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0