Hur känns det att ha tagit studenten då?

Det känns faktiskt jävligt bra. Jag kan slappna av igen och det är otroligt skönt och som sagt så gick jag inte ut och var arbetslös vilket jag tycker är otroligt bra. Det som känns lite konstigt det är att man aldrig mer kanske träffar vissa personer och att man inte får ha eller ja..få ha och ha.. men att man inte har på sig mössan något mer. Men jag är så nöjd så nöjd, nöjd med skolgången och allt som hör till. Jag hade inte tänkt mig heller att ta studenten tidigare eller senare eftersom jag hade nog inte haft de lika roligt och inte med samma roliga personer som jag har träffat och allt som hör till. Nej, jag är otroligt glad att det var just i år som jag tog studenten. Jag ångrar det inte ett endaste dugg!

Dags att ta steget vidare, i morgon har jag en hel del att kolla upp. Ringa facket, ringa csn och gå på en del ställen och höra efter med lite saker. Om jag hinner så ska jag också ta en tripp på staden och kolla in guldfynd och lite andra ställen. Jag jobbar ju i morgon en sväng också men det är ju inte först hela dagen har gått det och det är ju väldigt bra. ;) Jag ligger i soffan och myser med min mini-plutt, jag älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0