Gårdagen!

Oj, vilken gårdag alltså! Den blev inte riktigt som jag hade tänkt det men gud vilken otroligt bra dag det blev. Var ju som sagt på badhuset med Nina och Maud på dagen och det var grymt roligt att få bada och kunna umgås så. Tack för en toppen dag tjejer! Kvällen hade jag planerat att ha en lugn hemmakväll. Men i sista minuten bestämde jag mig för att följa med Emma och Maud ut på lite äventyr. Vi började hos Emma och vi hade de grymt roligt där efter gick vi vidare till marite och där var det också sjukt roligt. Efter krogen blev jag och Maud iväg lurade på efterfest i Odensala som inte alls var så rolig och vi hade tappat bort Emma och hon hade våra nycklar. Det slutade med att jag och Maud vandrade där ifrån och hon gick till pojken sin och jag gick ända vägen hem och hade ringt och väckt mamma så hon skulle ha låst upp dörren så jag tog mig in.

Tack flickor för kvällen, det gör vi garanterat om! :)


Redo för kvällen!


Flickorna!


Vi skulle öppna en vinflaska, dom envisades med att de var en skruvkork men så var inte fallet och korken blev förstörd innan vi kom på det. Jag blev nerröstad med att försöka ta till disktrasan som grepp för och få upp flaskan men till slut så fick jag göra det och då gick den upp. ;)


Skååååål!


Avslutar med denna bild på mig och maud på marite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0