Mitt i natten!

Nu börjar jag att bli trött och tänkte alldeles strax lägga mig för att sova. Men jag tänkte först skriva av mig lite här. Ikväll blev jag så fruktansvärt sötsak sugen så det var inte sant. Till slut gav jag upp och gick och köpte mig en glass och lite sura godisar och det gjorde faktiskt susen ska jag tala om. Även fast jag fick lite dåligt samvete för att jag vräkt i mig allt de där men behöver man så behöver man. Tänkte också tala om att jag har halkbanan bokad nu också, äntligen så jag får de gjort. Men nu ska jag nog ta och tänka på refrängen .
 Sov så gott!


Daimstrut!

Kommentarer
Postat av: Alex

Halkbanan är sjuuukt rolig! :D

2009-07-10 @ 01:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0