Jag hade fullt upp igår!

Först så jobbade jag hela dagen från 12-19.30 ungefär då kikar jag på min mobil och ser att jag hade fått ett sms av min vän Maud som ville ha med mig på dunder så jag ringde upp henne på vägen hem. De skulle strax åka och jag bestämde mig för att följa med. En biltripp dit och vi träffade på Emma och gick in på området som jag tyckte såg ut som jamtli ;) Men det som var riktigt roligt var att jag träffade på en gammal barndomsvän, blev jätteglad att se henne faktiskt. Slumrade till i bilen påväg tillbaka till stan så de gick fort hem förutom att vi kom hem strax före halv fyra.

Så därför satt jag inte vid någon dator på hela dagen. Hur man nu kan se på de positivt eller negativt ;) Jag har jobbat lite idag också så därför blev det en liten sen uppdatering.

Vad jag älskar sommaren och alla roliga saker som man hittar på!



Grillmästaren i egen hög person! Jag saknar solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0