Dagen!

Började med körlektion som gick hyffsat bra, nästa gång ska jag köra landsväg så det börjar verkligen närma sig nu. ;) Efter har jag legat i solen med min erikis och efter ett tag kom Nina också och gjorde oss sällskap. Jag har haft jobbigt med mina solblåsor men nu tror jag faktiskt att dom är borta. Förutom lite på axlarna och magen men de tänker jag vara rädd om ett tag till. Annars så tror jag faktiskt att dem är borta nu, har nämligen peela bort dom så nu kan jag nog sola som en normal människa igen och det gillar jag. Har faktiskt lite mer än en månad på mig att fortsätta att bättra på brännan. Så önska mig lycka till nu!


Den här provade jag nyss när jag var i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0