Tatuering

Jag är så fruktansvärt sugen på att göra en tatuering.
Jag vill ha en tatuering på vänster skulderblad ungefär och det ska vara ett hjärta som ska symbolisera kärlek. Kärlek till alla nära och kära, kärlek överhuvudtaget och kärlek till dem som står mig närmast.



Vad sägs om någon av dessa?
Vilken tycker ni, vilken skulle passa bäst?
Jag om båda två på olika sätt så behöver gärna lite hjälp.
Är det någon som skulle vilja skissa upp ett annat fint hjärta är ni välkomna med förslag.

Kommentarer
Postat av: en sån där "ung mamma"

Jag har tatuerat in min sons namn över vänstra handleden, till min 20årsdag ska jag & min fästman tatuera in "vårat" ordspråk vid fötterna :)



Är det där Gynnings tatuering? :)

2009-01-14 @ 23:20:46
URL: http://jonnalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0