Äntligen 2009

Skäms på mig vilken dålig bloggare jag har varit nu i några dagar, men jag har mina anledningar. Jag skyller först och främst på att de är lov och att jag har verkligen lagt i min lata sida här och att de har hänt en del saker som gör att jag inte har haft någon motivation till att blogga. Men nu ska det bli ändring på det för nu är det nya året här, 2009! Det nya året som jag hoppas blir det bästa året någonsin. Jag ska försöka vara så lycklig som jag bara kan och ta vara på den sista tiden nu och är det så att jag någonsin skulle bli ledsen så får jag bita ihop och försöka ta det med en nypa salt eftersom ingen ska få förstöra det här fina året för mig.
Gott nytt år!


Med dessa ord väljer jag att säga god natt och jag ska ta in lite i morgon.


Här kommer vi!

Kommentarer
Postat av: erika

yeeeeeeeeeeeeah, hp3b TJALALALA!!!!!!!! :D och du, jag finns här <3

2009-01-02 @ 02:14:11
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0