Stolt över mig själv!

Hur ofta är man stolt över sig själv egentligen?
Men ibland så blir man väldigt stolt över sig själv och tycker att man själv är otroligt duktig. De är nog inte allt för ofta och när det väl inträffar tycker jag att man ska ta vara på de och känna av att man verkligen är stolt! ;)  Idag blev jag väldigt stolt över mig själv, jag körde så otroligt bra, de gick hur bra som helst! Jag tycker att jag har blivit väldigt duktig på att köra bil, men vissa dagar är bättre än andra som sagt. Förresten är de ju sportlov oxå!



De blev lite shopping idag oxå med min väninna Nina.
Jeans från utförsäljning (undantag: köpta med pappa), 100:-
Blusen bredvid, H&M 199:-
Gula tröjan, H&M 198:-
Röda trekvartsärmade, BikBok 49,50:-



Me & darling!
Bild från 100-dagars!

Kommentarer
Postat av: ninoo

jag är stolt över dig darling ;)

2009-02-28 @ 19:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0