Översvämmning i köket

.. Eller i allafall nästan.
Min mamma är lite sisådär dålig ibland hon, inge illa menat men iallafall. Jag har varit borta hela dagen eftersom jag har hälsat på min älskade farmor och farfar med pappa. Det bjöds på fika och middag så min mage är väldigt tacksam. Jag har även ätit den första semlan. Farmor gör ju så otroligt goda semlor! Min farbror och mina två små kusiner var också där. Alla hundar var också där så det var full fart. Men så roligt de var och träffa lite släkt igen, mina älskade! ;) Men nog om det.

När jag kom hem idag så var hela fönstret i köket fullt med fukt så de gick inte att se ut igenom det. Jag undrar vad i all sin dar som har hänt här. Jag skriker såklart ut och frågar :P Mamma förklarar att proppen där man sätter på diskmaskinen hade farit ur och de bara sprutade en massa vatten över hela köket. Hon hade såklart haft panik! Som tur var har hon ju en hjälpsam granne och var tvungen och ringa efter någon som kunde komma hit och hjälpa till. Det kom en man ganska fort och fixade till felet. Ja, det ska då alltid hända min mamma lite udda saker, men de får man väl ta antar jag ;)


Dock har vi inte riktigt såhär fint kök...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0