Det går bra nu!

Idag när vi satt och hade naturkunskap och folk redovisade och jag lyssnade så ''flitigt'' eller så inte. Nej, ärligt så hamnade jag i min egna lilla värld där för en kort stund. Tänkte på att jag verkligen kommer sakna klassen när jag går ut, jag har faktiskt aldrig haft en sån bra klass. Jag kommer verkligen att sakna den och det är inte långt kvar nu! Vi måste verkligen passa på och njuta tillsammans nu sista tiden, ta vara på den tid som är kvar, ha det riktigt jäkla skoj!
För övrigt så leker livet för fullt, jag är gladare än någonsin och mår väldigt väldigt bra, :)

Ikväll har jag umgåtts med Erika & Johan oxå, gud vilken perfekt kväll, hur rolig som helst!

Fler såna här kvällar måste de bli!


En del ur HP3b

Kommentarer
Postat av: Erika

Ingelsson, du dricker ju ;)!!! Förresten så är du underbart bra, <3

2009-02-19 @ 23:30:10
URL: http://erikali.blogg.se/
Postat av: Anonym

ok det låååter bra!! HARRE SKIIT BRA!! min "lilla" kusse

2009-02-20 @ 20:14:41
URL: http://ellinoractress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0